شاید شما تا به حال اسم اِل کارت را شنیده باشید، جدیداً این کارت به اسم IN کارت از طریق سایت مخابرات استان تهران قابل گرفتن هست. البته سایتهایی در سطح اینترنت هستند که به صورت مستقیم این کارت را صادر می کنند اما شما بدبین نباشید اما به راحتی هم اعتماد نکنید! با آموزش نحوه گرفتن IN کارت از سایت مخابرات استان تهران در این پست آشنا شوید.


دوستانِ عزیز کارت نخرید فعلا!!! سایت مخابرات مشکل داره.


این یک خرید اینترنتیست، شما باید رمز دوم اینترنتی برای خرید IN کارت داشته باشید.




برای گرفتن IN کارت ابتدا باید به سایت مخابرات (سایت مرجع) بروید. برای اینکار باید به آدرس tct.ir مراجعه کنید. با صفحه اول شرکت مخابرات استان تهران روبرو می شوید، موس را روی خدمات اینترنتی نگه دارید تا زیر منوها برای شما نمایش داده شوند، از گزینه های موجود، IN و بعد از آن فروش کارت اعتباری و پیگیری آن را انتخاب کنید.



سپس به صفحه شروع خرید و پذیرفتن قوانین و نحوه استفاده از IN کارت می رسید. شما از لینک زیر به صورت مستقیم و بدون اینکه وارد صفحه اصلی شرکت مخابرات استان تهران شوید به صفحه زیر (صفحه شروع خرید) منتقل می شوید.


ورود مستقیم به صفحه خرید اینترنتی IN کارت مخابرات



در قسمت پایین صفحه تیکِ تأیید قوانین را بزنید و سپس روی دکمه ادامه کلیک کنید.



سپس به صفحه ورود اطلاعات می رسید، عکس زیر خود یک توضیح می باشد. اطلاعات خواسته شده که شامل: کد ملی، مبلغ کارکرد (که فعلاً تا قبل از این آموزش فقط مبلغ 20000 ریال معادل 2000 تومان فعال می باشد)، پست الکترونیک (که می توانید وارد نکنید)، شماره تلفن همراه، نام درگاه بانک مورد نظر (که فعلا تا قبل از این آموزش فقط درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت و پارسیان فعال می باشد، ولی با همه کارت های عضو شتاب قابل پرداخت می باشد)، عبارت امنیتی را وارد کنید. و روی دکمه ثبت کلیک کنید. دقت داشته باشید که فیلدهای (کادر های) ستاره دار باید پر شوند.




در صفحه تأیید اطلاعات روی دکمه ارسال برای بانک کلیک کنید تا به صفحه پرداخت درگاه اینترنتی وارد شوید.



بعد از وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت عابر بانک خودتان روی دکمه پرداخت کلیک کنید.



سپس شما به صفحه مشاهده نتیجه و اطلاعات IN کارت وارد می شوید که اطلاعات کارت شما در این صفحه قابل مشاهده می باشد. توجه داشته باشید که همه اطلاعات را یادداشت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از صفحه پیگیری به حل مشکل بپردازید.



تبریک! شما کارت IN هوشمند مخابرات را خریدید. خسته نباشید، ممنون که تا آخر این آموزش با ما همراه بودید. شاید برایتان سوأل باشد که از سربرگ پیگیری چه موقع استفاده می کنیم! جواب این هست که در صورت بروز هرگونه مشکل برای کارت خریداری شده، شما می توانید توسط اطلاعات کارت که از قبل آنها را یادداشت کرده اید مشکل را پیگیری کنید. در عکس زیر صفحه پیگیری را مشاهده می کنید که برای ورود به این صفحه باید در صفحه اول یعنی شروع خرید روی دکمه پیگیری کلیک کنید. باید تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید، تا از وضعیت کارت خریداری شده مطلع شوید.



مزایا کارت IN شرکت مخابرات :

1- قابل استفاده در هر نوع دستگاه تلفن استان تهران که با سیستم TONE کار می کند مانند تلفن همگانی کارتی ، تلفن ثابت شهری و ... برای تماس به مقاصد شهری ، بین شهری  و موبایل

2-استفاده از اعتبار شماره کارت ( ID ) خود برای مکالمه با هر تلفن در هر مکان

3- تخفیف 20 % نسبت به اعتبار مورد استفاده

4- کنترل هزینه مکالمه تلفن

5- عدم نیاز به وارد کردن کارت در دستگاه تلفن

6- امکان تغییر رمز عبور برای جلوگیری از سوء  استفاده


نکات قابل توجه :

1- در صورتی که سه مرتبه رمز عبور اشتباه وارد گردد، ID به مدت 24 ساعت غیر فعال خواهد شد.

2- شماره کارت و رمز عبور شما در صورت استفاده تا 3 ماه پس از اولین تماس و در صورت عدم استفاده تا تاریخی که هنگام خرید نمایش داده می شود اعتبار دارد.


روش کار :

1- عدد 900211 را شماره گیری کنید .

2- شماره کارت خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهید .

3- رمز عبور خود را وارده کرده و علامت # را فشار دهید .

4- شماره مورد نظر خود را گرفته و علامت # را بفشارید . مکالمه خود را انجام دهید .


سرویسها :

با زدن  00 (دو صفر )به جای شماره مورد نظر وارد بخش سرویسهای این کارت می شویدو با زدن هر کدام از کدهای زیر سرویس مورد نظر انجام می گیرد:

# 11 شنیدن اعتبار زمانی و ریالی شماره کارت

# 12 تغییر رمز عبور

# 13 شنیدن کدهای اختصاری

# 14 تعریف کدهای اختصاری

# 15 شارژ شماره کارت فعلی با شماره کارت جدید

# 17 پیوست (این سرویس در واقع مشترک را قادر می سازد بر روی شماره ای که به کارت پیوست می شود  بدون وارد کردن شماره کارت و رمز عبور ، بلافاصله شماره گیری نماید.)

# 11 پیوست به خط

# 12 پیوست به خط های دیگر

# 13 حذف پیوست خط مورد استفاده

# 14 حذف پیوست از خط های دیگر

# 20 شنیدن اعتبار ریالی

# 99 استفاده از شماره کارت دیگر (چنانچه برای خطی که قبلا به کارتی پیوست شده  بخواهیم از اعتبار کارت دیگری استفاده نماییم ، از این سرویس استفاده می شود.)


نظراتتون به ما دلگرمی میدهد! دریغ نکنید، ممنون


از فروشگاه ما دیدن فرمایید (روی لینک زیر کلیک کنید)

vasekhodete.zepo.ir